«Особисте продуктивне зростання вчителя як мета педагогічного процесу»
Учитель живе доти, доки вчиться;
щойно він перестає вчитися,
у ньому помирає вчитель.
К.Ушинський
13 січня 2016 року в Стрюківській ЗОШ І-ІІІ ступенів з метою сприяння мотивації вчителя до самовдосконалення в різноманітних сферах життя; створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах, відбулася педрада на тему «Особисте продуктивне зростання вчителя як мета педагогічного процесу».
Розпочала засідання директор школи Світлана Борисівна Кузьміна, яка відмітила, що центральною фігурою навчально-виховного процесу є вчитель. Саме від його професійної підготовки, кваліфікації, творчої майстерності залежить організація навчання, ефективність кожного уроку.
Продовжив виступ заступник директора з НВР Олександр Миколайович Вдовіченко доповіддю на тему «Шляхи підвищення якості безперервного навчання педагогічних працівників, розвиток педагогічної майстерності – пріоритетні завдання методичної роботи в навчальному закладі». За допомогою проектора ознайомив присутніх з системою неперервної освіти вчителя. Відмітив, що аналіз самоосвітньої діяльності педагогів свідчить, що вони розуміють основне завдання сучасної освіти.
Вчитель початкових класів Раїса Михайлівна Стас виступила з питанням «Учителі - новатори – педагогічне джерело передового досвіду» та коротко розповіла про новаторство Ш.А.Амоношвілі та І.П.Волкова. Вчитель російської мова, зарубіжної літератури, німецької мови Ніна Миколаївна Коваленко поділилась досвідом роботи із застосування інноваційних технологій вчителів-новаторів.
Вчитель біології Наталя Миколаївна Дрон виступила з питанням «Модель самоосвіти вчителя загальноосвітнього навчального закладу», в якому зауважила, що самоосвіта – це потреба, яка захищає особистість від інтелектуального зубожіння.
Практичний психолог Світлана Дмитрівна Балєва розповіла педагогічному колективу про результати проведеного анкетування «Який ваш творчий потенціал?» і зазначила, що колектив вчителів Стрюківської ЗОШ І-ІІІ ступенів має нормальний творчий потенціал, педагоги володіють тими якостями, які дозволяють творити, творчо проявляти себе.
Вчитель початкових класів Тетяна Валеріївна Наливайко під час виступу на тему «Чинники, які впливають на навчання, розвиток і саморозвиток педагогів», познайомила з порадами, які допоможуть пізнати себе для того, щоб не було перешкод у власному інтелектуальному розвитку. Поділився власним досвідом самоосвітньої діяльності вчитель інформатики та фізики Микола Тимофійович Сташук.
На завершення засідання виступила шкільний бібліотекар Любов Миколаївна Афанасьєва з питанням «Роль бібліотеки в навчально – виховному процесі», наголосивши на тому, що бібліотека – це посередник між джерелами інформації й користувачем.
Підводячи підсумки засідання педагогічної ради, директор школи Світлана Борисівна зазначила, що треба творчо працювати, самовдосконалюватися, випрацьовувати власну модель самоосвіти, маючи у своїй роботі девіз « Учитель живе доти, доки вчиться».
Дирекція Стрюківської ЗОШ І-ІІІ ступенів