Робота волонтерських загонів

Робота учнівських волонтерських загонів триває

    З початком нового навчального року розпочався і новий етап роботи волонтерів Стрюківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Долучилися активно до роботи загонів   учні 6 класу:

  • Волик Яна відвідала Волик Марію Василівну (1950 року народження ), допомогла теребити кукурудзу та вимити посуд;
  • Добров Сергій був у Доброва Георгія Федоровича (1944 року народження) допоміг зібрати горіхи та принести продукти з магазину;
  • Ілінкуца Віктор завітав до Ілінкуци Івана Миколайовича, де підмітав подвір’я, збирав горіхи, ходив до магазину;
  • Ільницьких Олеся надала допомогу Погребняк Людмилі Анатоліївні (1946 року народження), замела подвір’я, помила посуд;
  • Лавренюк Олена відвідала Никитюк Олену Юріївну (1946 року народження), у якої прибирали від опалого листя та сухих квітів квітник;
  • Вальковський Олександр та Паладій Микола були в Чумак  Валентини Іванівни і допомогли зібрати горіхи, замітали подвір’я та засипали яму щебнем.

Волонтерська робота учнів 7 класу:

  • Бринза Максим допоміг Загороднюк Розі Петрівні виривати сухі квіти;
  • Злиденко Даниїл відвідував Сердечну Ніну Миколаївну: збирав яблука, вигрібав сухе опале листя, підмітав подвір’я, носив воду до хати;
  • Спірін Станіслав допомагав сусідці Чорній Любові Володимирівні знести з городу мішки з квасолею;  чистити кукурудзу й перенести її на подвір’я.

Учні 9 класу теж не залишилися осторонь:

  • Дубінець Вікторія та Михайленко Мирослава завітали до Михайленка  Миколи Захаровича (1941 року народження), де збирали горіхи та виноград, загрібали сад.
  • Михайленко Мирослава та Дубінець Вікторія  вівідалиВороненко Любов Миколаївну (1948 року народження), у якої допомогли замести подвір’я та приготувати сад до зими.

  Вітали квітами та власноруч виготовленими листівками учні школи    вчителів - ветеранів педагогічної праці, які не змогли завітати на Свято учителя: Коваленка Я.Г. вітав Коваленко Гордій (9 клас), Добровольську Г.С. – Михайленко Мирослава ( 9 клас) та Андріянов Денис (9 клас), Миргородську В.І. – Кравченко Анна (8 клас), Кольцову В.М. – Левченко Артем (9 клас).

                І.М.Топал, педагог-організатор Стрюківської ЗОШ І-ІІІ ступенів